
xa0 زندگی همین است ساده مانند لبخند کودک گل فروش کسی از بزرگی آن لبخند به وجد می آید و اما کسی دیگر صرفا از کنارش رد میشود زندگی را زیاد جدی نگیر رفیق ما تا ابد تاب رنج کشیدن نخواهیم داشت رها باش قاصدکی باش میان تلاطم این هیاهوی شهر لبخند بیافرین و زندگی کن ! xa0 + : 24 ساله ام چند سالشو زندگی کردم ؟ نمیدونم ، اما تا هر جايی که زندگیم جاری باشه ادامه خواهم داد مهم نیس کجایی یا کی ای یا چکاره ای بهترین کسی باش که میتونی xa0 نوشته شده در پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ساعت 14:31 توسط dark soul| |...
ادامه مطلب