therapy

خرید بک لینک
سلام
مطالبی که در اختیار شما قرار میدم همش زاییده ی ذهن خودمه
مطالب من احساسی و تا حدی واقعی ان و سعی میکنم به شیوه ای درستو مناسب مطالب رو ادا کنم تا شما هم لذت ببریدتنها قنونم اینه ، تا نخوندی نظر نذار چون من برای نظر گرفتن نیومدم فقط میخوام دلمو خالی کنم

خوش اومدین :)

-----------------------------------------------

حکایت نوشتن من حکایت اون پیرمردای بازنشستس ! دیدی که گاهی صبح زود به هوای رفتن سرکار زود از خواب پامیشن و واسه این که دیرشون نشه با عجله کاراشونو انجام میدن اما چند لحظه بعد که یادشون میاد سنشون گذشته واسه اینکه خودشونو نشکنن میرن بیرون یه چند دقیقه قدم میزنن و میان !
منم مینوسیم چون عادت دارم و یه جورایی نوشتن رو تنها رفیق شفیق خودم میدونم چون نه زخم زبون میزنه و نه ازم خسته میشه !

-----------------------------------------------

عشق را در دنیایی نمیجویم که دیگر پروانه هایش به جای شمع عاشق چراغ های دود گرفته شهر میشوند

-----------------------------------------------

خدایا چشمانم را از من بگیر ...
خسته شدم از اشکهایی که گاه و بی گاه میریزند و کم آبروی مانده ام را از من میگیرند

-----------------------------------------------

من بَدَم !

ارکیده سیاه...

ما را در سایت ارکیده سیاه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 60 تاريخ: شنبه 18 آذر 1402 ساعت: 15:47

صفحه بندی