تو
همان دخترک غمگین و تنها بودی
که روح تاریک و غمگینم
در میان بازوانش
آرمیده بود
همان دخترکی
که با نوازش هایش
تمام من به یغما رفته بود
.
خط آخر:
تو
آخرین نت از موسیقی زندگی من بودی
اما
با دستان دیگری نواخته شدی
.
ارکیده سیاه...ما را در سایت ارکیده سیاه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 84