
xa0 تمام باورهایم را در پشت پلک های سایه خورده ات پناه میدادی تمام شعرهای نانوشته ام را با گرمی بودنت در رگ هایم جاری میساختی تمام حرف هایم را در ژرفای تلخی سخنانت دفن میکردی تمام تلخی هایم را میان یک لبخند دلنشینت محو میکردیxa0 تمام من را با یک نگاه بر باد میدادیxa0 xa0 خط آخر : من تو را دوست ندارم نه به هیچ وجه نامش دوست داشتن نیست تو را محترم میشمارم تو نه , شما مقدس ترین اهریمن جهان منید!xa0 نوشته شده در پنجشنبه ۲ دی ۱۳۹۵ساعت 0:33 توسط dark soul| |...
ادامه مطلب