
xa0 اما با تو باید بگویم از تمام یلدایی کهxa0 با روزمرگی گذشت نه منتظر کسی بودم نه دلتنگ و نه دلخوش یلدا گذشت و اما هنوز برای پیدا کردن کسیxa0 که بتوانxa0 تمام یلدا را تا به سحر به اشتیاقش زیست منتظر خواهم ماند ... xa0 خط آخر : شاید اما یلدا نامیستxa0 برای داستان زندگی ام ... xa0 نوشته شده در پنجشنبه ۲ دی ۱۳۹۵ساعت 8:39 توسط dark soul| |...
ادامه مطلب