اما با تو باید بگویم
از تمام یلدایی که
با روزمرگی گذشت
نه منتظر کسی بودم
نه دلتنگ
و نه دلخوش
یلدا گذشت و اما هنوز
برای پیدا کردن کسی
که بتوان
تمام یلدا را
تا به سحر
به اشتیاقش زیست
منتظر خواهم ماند ...
خط آخر :
شاید اما
یلدا نامیست
برای داستان زندگی ام ...
نوشته شده در پنجشنبه ۲ دی ۱۳۹۵ساعت 8:39 توسط dark soul| |
ارکیده سیاه...ما را در سایت ارکیده سیاه دنبال میکنید
برچسب: یلدا, نویسنده: بازدید: 177