در نوجوانی عاشق شدن طعم دیگری دارد
باور کن , آن همه شور و دیوانگی یک جا که جمع میشود
از انتظار کشیدن لذت میبری
از چیزهایی که در دنیایت تازه اند لذت میبری
مانند کرمی که تازه پروانه گشته است
اولین بار که بال میگشایی
تمام هورمون های بدنت به غلیان در میآیند
ولی توجیهی علمی برای حس هایت جست و جو نمیکنی
دنیا را دوست داری اما دلبسته نیستی
راستش داشتم فکر میکردم ما باید در همان نوجوانی میمردیم
بزرگ شدن ما پروانه های قدیمی
میشود مانند پروانه های خشک شده ی داخل ویترین مغازه
زیبایند و قیمتی
اما زنده نیستند ...
نوشته شده در سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ساعت 3:22 توسط dark soul| |
ارکیده سیاه...ما را در سایت ارکیده سیاه دنبال میکنید
برچسب: امید, نویسنده: بازدید: 159