بسیار کم من بوده ام
من را خوب نمیشناسم
اما تنها کسی ست که تا ابد با من است
من را باید بیشتر دوست بدارم
خط آخر :
تو ، من بودی ، منی که یک مادر بود ...
+: شاید جایی دیگر دیدمت
منی که از خود راندم ...
ارکیده سیاه...
ما را در سایت ارکیده سیاه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 187